E-faktura och autogiro

E-faktura

Nu erbjuder vi dig som kund hos oss möjligheten att betala dina fakturor i elektronisk form – direkt i din Internetbank. Det är både snabbare och enklare för dig, dessutom är det bra för miljön. Om du vill ha e-faktura från Bollnäs Energi, gå in och anmäl detta i din Internetbank.

När du går in i din Internetbank, ser du om det kommit en ny faktura. Alla uppgifter som belopp, OCR-nummer och betalningsdatum är ifyllda i förväg. En snabb kontroll och ett godkännande så är du klar.

Autogiro

Med denna tjänst sköts fakturabetalningen med automatik av din bank. Pengarna når Bollnäs Energi exakt på förfallodagen. Det enda du behöver se till är att det finns pengar på ditt konto.

Här hittar du blankett för Autogiro.

Få din faktura via E-post

Nu kan du få din faktura från oss skickad till din e-postadress.
Detta gäller både våra fjärrvärme- och bredbandskunder. Skicka ett mail till info@bollnasenergi.se med namn, personnummer samt e-postadress, ange att det gäller faktura via e-post.

Vid eventuella frågor vänligen kontakta kundtjänst på 0278-254 70.

A3 och Universa blir Bredband2

A3 och Universa blir Bredband2

A3 och Universal telecom går samman med Bredband2. Från och med 1 juli hittar ni därför inte A3 och universal som valbara leverantörer utan istället Bredband2. De kunder som har A3 eller Universal ska ha blivit informerade och ni flyttas automatiskt över till...

läs mer
Öppettider midsommar

Öppettider midsommar

Öppettider midsommar Torsdag 24/6 har telefon/växel öppet till 12. Midsommarafton 25/6 stängt. Glad midsommar!

läs mer
Stängt 13/5

Stängt 13/5

På kristi himmelfärdsdag 13/5 har vi stängt. Öppet som vanligt fredag 14/5 igen.

läs mer

Bollnäs Energi AB

821 80 Bollnäs
Huvudkontor: Sjukhusvägen 39
Telefon: 0278-254 70
E-post: info@bollnasenergi.se

Felanmälan fjärrvärme

Vardagar 08:00-16:00:
0278-254 70, val 3

Övrig tid: 0278-255 18 (kontrollrummet) eller Securitas 010-470 56 27

Felanmälan/support bredband

Vardagar 08:00-16:00:
0278-254 70, val 1

Observera att du som har fiber vänder dig direkt till din internetleverantör för att göra felanmälan.