E-faktura och autogiro

E-faktura

Nu erbjuder vi dig som kund hos oss möjligheten att betala dina fakturor i elektronisk form – direkt i din Internetbank. Det är både snabbare och enklare för dig, dessutom är det bra för miljön. Om du vill ha e-faktura från Bollnäs Energi, gå in och anmäl detta i din Internetbank.

När du går in i din Internetbank, ser du om det kommit en ny faktura. Alla uppgifter som belopp, OCR-nummer och betalningsdatum är ifyllda i förväg. En snabb kontroll och ett godkännande så är du klar.

Autogiro

Med denna tjänst sköts fakturabetalningen med automatik av din bank. Pengarna når Bollnäs Energi exakt på förfallodagen. Det enda du behöver se till är att det finns pengar på ditt konto.
I och med att vi kommer kliva av rollen som tjänsteleverantör på internet under 2018, kommer vi inte att registrera fler autogiro-förfrågningar för bredbandskunder. För fjärrvärmekunder sker ingen förändring.

Här hittar du blankett för Autogiro.

Få din faktura via E-post

Nu kan du få din faktura från oss skickad till din e-postadress.

Detta gäller både våra fjärrvärme- och bredbandskunder. Skicka ett mail till info@bollnasenergi.se med namn, personnummer samt e-postadress, ange att det gäller faktura via e-post.

Vid eventuella frågor vänligen kontakta kundtjänst på 0278-254 70.

Boka ditt årliga servicebesök!

Boka ditt årliga servicebesök!

Du som har tecknat serviceavtal för fjärrvärmen bokar själv ditt årliga besök! Enklast gör du det via telefon 0278 – 254 70 eller via mejl till info@bollnasenergi.se.

läs mer
Fjärrvärmepriset oförändrat 2019!

Fjärrvärmepriset oförändrat 2019!

Bollnäs Energis styrelse beslutade i veckan att fjärrvärmepriset ska vara oförändrat även 2019. Tack vare ett ständigt pågående arbete med att effektivisera processer och arbetssätt har kostnaderna kunnat hållas låga. Det låga ränteläget på marknaden bidrar också till...

läs mer